Najčastejšie otázky

 
 
  • info@cyklodresy.sk
  • 0918 344 480
 
 
 
Úvod > Najčastejšie otázky
 
 
 

Najčastejšie otázky (FAQ)

 

Objednávky


  • Ako si môžem tovar u Vás objednať ?
    Najjednoduchšia a najrýchlejšia cesta je on-line priamo cez náš e-shop. V prípade, že si neviete rady, alebo sa vyskytne technický problém, vaše objednávky radi vybavíme aj formou e-mailu, či prostredníctvom nášho kontaktného centra, ktoré je vám k dispozícii 7 dní v týždni.
     
  • Hobby alebo Profi dres?
    Hobby dresy sú zákazníkmi najobľúbenejšie a odporúčame ich kúpu športovcom, ktorí ročne najazdia menej ako 3000km. Hobby dres obsahuje gélovú vložku a je zložený z polyesteru a elastánu.
    Profi dresy sú vyrábane profesionálnymi výrobcami športového oblečenia a sú zložené z najmodernejších materiálov.
     
  • Ako zistím svoju veľkosť?
    Prosím pred každou kúpou o kontrolu našej tabuľky veľkosti. Ak si nebudete istí, môžete sa obrátiť na naše kontaktné centrum, radi vám poradíme.
     
  • Je možné kombinovať veľkosti pre setoch?
    Áno, je to možné. Stačí ak vašu preferenciu uvediete do poznámky v objednávke.
     
  • Môžem si u Vás tovar aj vyskúšať, resp. poskytujete osobný odber ?
    V prípade, že máte chuť, čas, alebo pochybnosti o svojej veľkosti, je možné si dohodnúť aj osobné stretnutie a tovar si k nám prídete vyskúšať a ak bude na sklade bude ponúknutý aj k priamemu odberu. Prosím pred návštevou kontaktujte naše kontaktné centrum, kde si dohodnete termín návštevy a náš personál sa Vám bude venovať.
     
  • Kedy obdržím tovar?
    Tovar, budete mať doma nasledujúci pracovný deň, najneskôr do dvoch pracovných dní. Dodacia doba pre profi sety je 5-8 pracovných dní od prijatia platby, resp. potvrdenia objednávky na dobierku, ale môže to byť aj skôr.
     
  • V akom prípade mám dodanie tovaru zadarmo​?
    V prípade Vašej objednávky nad 69,- EUR
      
  • Je možné tovar platiť prevodom z účtu?
    Áno, možnosť platiť prevodom je možné využiť.


Reklamácie a výmeny


  • Ako najlepšie riešiť reklamáciu ?
    Vždy je potrebné poslať na našu mailovú adresu vyplnený reklamačný formulár. Presný reklamačný postup a podmienky uplatnenia reklamácie najdete tu.
     
  • Aké sú dôvody a podmienky pre výmenu tovaru?
    Tovar môžete vymeniť z dôvodu výmeny veľkosti alebo z dôvodu našej chyby pri odosielaní tovaru. Pri setoch, môžete zaslať časť (nohavice/dres) alebo celý set.  Presné podmienky pre výmenu nájdete na tu.
     
  • Kam adresovať výmenu?
    Výmeny nám prosím zasielajte na adresu:
    Cycling sport s.r.o.
    Za koníčkom 1-D
    902 01 Pezinok
     
  • Ak mi objednaný tovar nevyhovuje, do kedy ho musím odoslať späť a kto hradí poštovné?
    Ak skutočne dôjde k takejto situácií, máte možnosť tovar bezplatne vrátiť do 7 dní po jeho obdržaní. Tovar musí byť schopný následného predaja, to znamená: zabalený v originálnom obale, s originálnymi vysačkami, nenosený a nepoškodený viac.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia