Najčastejšie otázky

 
 
 
  • info@cyklodresy.sk
  • 00421 918 344 480 (9:00 - 16:00)
  • 00421 33 202 35 02

 

 
 
Tour de Zľavy Banner

Preteky, ktoré treba sledovať!

Dnes zľava -20% na všetky tretry
kód kupónu: TOUR4

Zisti viac

full_link

 
 
 
Úvod > Najčastejšie otázky
 
 
 

Najčastejšie otázky (FAQ)

 

Objednávky


  • Ako si môžem tovar u Vás objednať ?
    Najjednoduchšia a najrýchlejšia cesta je on-line priamo cez náš e-shop. V prípade, že si neviete rady, alebo sa vyskytne technický problém, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného centra, ktoré je vám k dispozícii v pondelok až piatok v čase od 9:00 do 16:00.
     
  • Hobby alebo Profi dres?
    Hobby dresy sú zákazníkmi najobľúbenejšie a odporúčame ich kúpu športovcom, ktorí ročne najazdia menej ako 3000km. Hobby dres obsahuje gélovú vložku a je zložený z polyesteru a elastánu.
    Profi dresy sú vyrábané profesionálnymi výrobcami športového oblečenia a sú zložené z najmodernejších materiálov.
     
  • Ako zistím svoju veľkosť?
    Prosím pred každou kúpou o kontrolu našej tabuľky veľkosti. Ak si nebudete istí, môžete sa obrátiť na naše kontaktné centrum, radi vám poradíme.
     
  • V akých veľkostiach je uvedené číslovanie produktov?
    Produkty sú uvedené v US číslovaní.
     
  • Je možné kombinovať veľkosti pri setoch?
    Áno, je to možné. 
     
  • Môžem si u Vás tovar aj vyskúšať, resp. poskytujete osobný odber ?
    V prípade, že máte chuť, čas, alebo pochybnosti o svojej veľkosti, je možné si dohodnúť aj osobné stretnutie a tovar si k nám prídete vyskúšať a ak bude na sklade bude ponúknutý aj k priamemu odberu. Prosím pred návštevou si vytvorte objednávku prostredníctvom e-shopu a do poznámky uveďte osobný odber. Návšteva showroomu je možná vždy v stredu v čase od 12:00 do 15:30 a v piatok v čase od 8:30 do 12:00. Showroom sa nachádza v Modre na ulici Šúrska 136. V prípade, že si neviete rady, alebo sa vyskytne technický problém, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného centra, ktoré je vám k dispozícii v pondelok až piatok v čase od 9:00 do 16:00.
     
  • Môžem si objednať dres mimo ponuky?
    Dresy, ktoré sú ojedinelé a máte o ne záujem sa budeme snažiť s našimi výrobcami dodať podľa Vašich očakávaní. Stačí nám poslať mail na adresu info@cyklodresy.sk s požiadavkou.
     
  • Kedy obdržím tovar?
    Tovar, budete mať doma nasledujúci pracovný deň, najneskôr do dvoch pracovných dní. Dodacia doba pre profi sety je 5-8 pracovných dní od prijatia platby, resp. potvrdenia objednávky na dobierku, ale môže to byť aj skôr.
     
  • V akom prípade mám dodanie tovaru zadarmo​?
    V prípade Vašej objednávky nad 69,- EUR
      
  • Je možné tovar platiť prevodom z účtu?
    Áno, možnosť platiť prevodom je možné využiť.
     
  • Čo je Zásielkovňa?
    Ak si vyberiete spôsob dopravy “Zásielkovňa”, nemusíte celý deň čakať doma na kuriéra. Zásielku si vyzdvihnete vtedy, keď sa Vám to bude hodiť. Pri nákupe si zvolíte jedno zo stoviek výdajných miest a hneď ako bude zásielka pripravená k výdaju, príde Vám SMS a e-mail s heslom, na ktoré bude zásielka vydaná. Viac informácií a zoznam všetkých výdajných miest.

 

 


Reklamácie a výmeny


  • Ako najlepšie riešiť reklamáciu ?
    Vždy je potrebné vyplnený reklamačný formulár zaslať s tovarom na našu adresu. Presný reklamačný postup a podmienky uplatnenia reklamácie nájdete tu.
     
  • Aké sú dôvody a podmienky pre výmenu tovaru?
    Tovar môžete vymeniť z dôvodu výmeny veľkosti alebo z dôvodu našej chyby pri odosielaní tovaru. Ak máte záujem o iný rozmer, alebo model, musíte prejsť postupom vrátenia - poslať nám produkty späť, my Vám za tovar vrátime peniaze a zrealizujte novú objednávku. Pri setoch je potrebné vrátiť celý set. Presné podmienky pre výmenu nájdete na tu.
  • Kam adresovať výmenu?
    Výmeny nám prosím zasielajte na adresu:
    Cycling sport s.r.o.
    Za koníčkom 1-D
    902 01 Pezinok
     
  • Ak mi objednaný tovar nevyhovuje, do kedy ho musím odoslať späť a kto hradí poštovné?
    Ak skutočne dôjde k takejto situácií, máte možnosť tovar bezplatne vrátiť do 14 dní po jeho obdržaní. Tovar musí byť schopný následného predaja, to znamená: zabalený v originálnom obale, s originálnymi štítkami, nenosený a nepoškodený viac.

 

 

Zľavové kupóny


  • Ako uplatniť zľavový kupón?

    Vyberte si tovar, vložte ho do košíka a pokračujte nasledovne:

  1. v pravom hornom rohu stránky kliknite na obrázok košíka,
  2. do políčka na ľavej strane vložte kód kupónu,
  3. potvrďte tlačidlom Odoslať (hodnota kupónu bude ihneď odpočítaná),
  4. dokončite objednávku cez tlačidlo Pokladňa

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia