FAQ
NEBOJTE SA OPÝTAŤ
Milí zákazníci,
na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. V navigácii si môžete vybrať konkrétnu oblasť otázok, ktorá Vás zaujíma.
Dozviete sa, ako nakupovať na našich stránkach, ako sa zorientovať vo veľkostných tabuľkách, aké výhody prináša vernostný program, aké sú možnosti dodania tovaru, ako uplatniť zľavový kupón alebo ako postupovať, keď máte záujem o výrobu cyklistického oblečenia na mieru. Nechýba ani návod, ako vrátiť / reklamovať tovar.
-
Ako si môžem objednať tovar?
Najjednoduchšia a najrýchlejšia cesta je on-line priamo cez náš e-shop. V prípade, že potrebujete poradiť alebo sa vyskytne technický problém, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného centra, ktoré je Vám k dispozícii v pondelok až piatok v čase od 9:00 do 16:00.
-
Ako zistím svoju veľkosť?
Pri každom produkte máte priamo k dispozícii online ekalkulačku veľkosti, do ktorej len pohodlne zadáte Vaše miery. Ak si nebudete istý, môžete sa obrátiť na naše kontaktné centrum, radi Vám v tomto smere poradíme.
-
Môžem si objednať tovar aj mimo ponuky e-shopu?
Cyklistické oblečenie, ktoré je ojedinelé a máte o neho záujem, sa budeme snažiť s našimi výrobcami dodať podľa Vašich očakávaní. Stačí nám poslať mail na adresu info@holokolo.sk s požiadavkou a náš zákaznícky servis Vás bude následne kontaktovať s ponukou.
-
Kedy obdržím tovar?
Tovar budete mať doma nasledujúci pracovný deň, najneskôr do dvoch pracovných dní.
-
Môžem zmeniť alebo stornovať objednávku?
Ak máte záujem o zmenu položiek vo Vašej objednávke, o úpravu kontaktných údajov alebo o jej zrušenie, prosíme, aby ste naše zákaznícke centrum čo najskôr kontaktovali. Po odoslaní tovaru už, bohužiaľ, zmeny v objednávke nie je možné z našej strany vykonať.
-
V akom prípade mám dodanie tovaru zadarmo?
V prípade Vašej objednávky nad 69,- EUR je poštovné zdarma. Môžete si vybrať medzi kuriérskou službou alebo odberným miestom Zásielkovne. Ak bude Vaša objednávka v hodnote nižšej ako 69,- EUR, bude k nej pripočítané poštovné podľa nášho aktuálneho cenníka dopravy.
-
Ak mi objednaný tovar nevyhovuje, do kedy ho môžem odoslať späť a kto hradí poštovné?
Ak skutočne dôjde k takejto situácii, máte možnosť tovar na Vaše náklady vrátiť do 14 dní po jeho obdržaní. Tovar musí byť schopný následného predaja, to znamená: zabalený v originálnom obale, s originálnymi štítkami, nenosený a nepoškodený. Na vrátenie tovaru použite priamo našu online výmenu.
-
Je možné si dať vyrobiť cyklistické oblečenie na mieru?
Rozhodne áno.
Ste rekreační cyklisti a túžite sa cítiť ako profesionáli? Ste profesionáli a dbáte na špičkovú kvalitu a komfort pri jazde? Nahliadnite do nášho širokého produktového portfólia a vyberte si dresy / nohavice / doplnky v prémiovej kvalite PRO z prvotriednych materiálov. My Vás oblečieme a Vy podáte výkon!