Vrátenie / Reklamácia

Pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý Vám nesedí alebo nie je úplne podľa Vašich predstáv, umožníme Vám vrátenie tovaru do 30 dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu.

NIE STE SPOKOJNÍ S DORUČENÝM TOVAROM?

Každý kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 30 dní od prevzatia tovaru.

 

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ ALEBO REKLAMÁCII TOVARU:

  1. Tovar môžete vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností, pošlite nám ho, prosím, doporučene na adresu: HOLOKOLO (predajňa), Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
    Tovar môžete vrátiť tiež prostredníctvom Packety (Zásielkovne). Pri odovzdávaní balíku v ktorejkoľvek pobočke Packety (Zásielkovne), nadiktujte vratkový kód: 904 81 768 (nie je nutné vypisovať adresu). Na základe uvedeného kódu Packeta (Zásielkovňa) zdarma odošle balík na našu pobočku. 
  2. Na našej stránke je sprístupnený návratový formulár. Vyplňte meno a priezvisko, číslo objednávky, dátum doručenia tovaru a číslo Vášho účtu vo formáte IBAN, na ktorý Vám pošleme peniaze späť do 30 pracovných dní od doručenia e-mailu o prijatí Vami vráteného tovaru. Nezabudnite nám prosím podpísať aj prehlásenie o odstúpení od zmluvy o nákupe tovaru (je uvedené priamo vo formulári).
  3. Pri reklamácii prosím uvádzajte aj dôvod reklamácie.
  4. Tovar musí byť vrátený nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi a vždy s vyplneným formulárom. V opačnom prípade môžeme z vrátenej sumy zraziť takto vzniknutú škodu. Uschovajte si doklad o vrátení tovaru (napr. podací lístok), pokiaľ Vám nepotvrdíme, že nám tovar prišiel späť.
 
Pri nákupe nad 69€ je doprava ZADARMO. V prípade ak po vrátení tovaru objednávka viac nedosahuje výšku 69€, ako aj pri vrátení celej objednávky, sa suma určená na vrátenie zníži v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami o náklady na doručenie vo výške 3,99€ v prípade doručenia kuriérom, alebo 1,90€ v prípade vyzdvihnutia balíka z výdajného miesta Packeta.