Vrátenie / Reklamácia

Pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý Vám nesedí alebo nie je úplne podľa Vašich predstáv, umožníme Vám vrátenie tovaru do 14 dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu.

NIE STE SPOKOJNÍ S DORUČENÝM TOVAROM?

Každý kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

 

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ ALEBO REKLAMÁCII TOVARU:

  1. Tovar môžete vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností, pošlite nám ho prosím doporučene na adresu: GIRONE s.r.o., Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
  2. Na našej stránke je sprístupnený návratový formulár. Vyplňte meno a priezvisko, číslo objednávky, dátum doručenia tovaru a číslo Vášho účtu vo formáte IBAN, na ktorý Vám pošleme peniaze späť do 14 pracovných dní od doručenia e-mailu o prijatí Vami vráteného tovaru. Nezabudnite nám prosím podpísať aj prehlásenie o odstúpení od zmluvy o nákupe tovaru (je uvedené priamo vo formulári).
  3. Pri reklamácii prosím uvádzajte aj dôvod reklamácie.
  4. Tovar musí byť vrátený nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi a vždy s vyplneným formulárom. V opačnom prípade môžeme z vrátenej sumy zraziť takto vzniknutú škodu. Uschovajte si doklad o vrátení tovaru (napr. podací lístok), pokiaľ Vám nepotvrdíme, že nám tovar prišiel späť.
 
Upozornenie v prípade vrátenia tovaru v 14-dňovej zákonnej lehote: pokiaľ celková hodnota objednávky zákazníka po vrátení časti zakúpeného tovaru bude nižšia ako 39,00 € (čo je minimálna hodnota objednávky, kedy eshop garantuje doručenie zadarmo), budú zákazníkovi náklady na zvolený typ prepravcu dodatočne dofakturované. Ďakujeme za pochopenie.


Ďakujeme. V krátkom čase sa pokúsime veci napraviť tak, aby ste boli spokojní.